E-mail:      Hasło:   
Zarejestruj się Zaloguj się
Gra:
Typ gry:
Wyszukaj

Might and Magic 7

Screenshots
preview
preview
preview
Strona www:www.the-spoiler.com/RPG/New.World.Computing/Might..magic.7.html
Ocena ogólna:pusta gwiazdkapusta gwiazdkapusta gwiazdkapusta gwiazdkapusta gwiazdka
Opis dodał:Mallach
Opis:

Gra wydana w 1999 roku przez 3DO, ale mimo swoich lat kliemat wciąż urzeka. Na historię gry składa się wiele zadań do spełnienia i zagadek do rozwiązania, a informacje, nazwiska i realia krain przypominają "Heroes of Might and Magic 2". Czy tylko przypominają?. Uwadze nie powinna też umknąć różnorodność postaci i profesji jest utrzymana na przyzwoitym poziomie.

Przygoda rozpoczyna się na małej wyspie Emerald. Twoja drużyna staje do konkursu o objęcie dworu i podwładnych ziem Harmondale. Ten etap przygody jest swego rodzaju tutorialem, ponieważ nie ma tu większych wyzwań - oprócz Smoka. Tak - %_imie_smoka_% nie lubi jak mu się przeszkadza. Jak już wygramy konkurs to jesteśmy w stanie odpłynąć z tej wysepki. Na statku w dokach kapitan z miłą chęcią przetransportuje drużynę do nowonabytych włości.

Na miejscu wita Ciebie lokaj. Dowiadujesz się, że mieszka on w tawernie, gdyż Twój zamek przejęły gobliny, które mają większe plany niż by to mogło się wydawać na pierwszy rzut oka. Ich plany ukazuje w pełni list znaleziony w jedej ze skrzyń.

Gdy już się pozbędziesz najeźdźców i obejrzysz swój nowy dom nikt Ci nawet nie będzie musiał tego mówić - trzeba go odremontować. Z tej ruiny wyprowadzić go może tylko ekipa budowlana krasnoludów. Lokaj podpowie Ci, że najlepiej szukać ich w Stone City w Krainie Barrow Downs. Gdy zgłosisz się do ich władcy otrzymasz zadanie, po wykonaniu którego, by się zdawało, że będziesz mógł wreszcie spokojnie zarządzać krainą tobie powierzoną... Ale czy mógłbyś spokojnie usiedzieć, gdy jest jeszcze tyle do zrobienia?

Wymagania sprzętowe:

Pentium II 300MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D.